olen taas vähän laiskasti päivitellyt tätä, mutta syy on siinä, että tänään vihdoin sain julkaistua webbisivun EU muistomerkki projektille.
tänne ei ole ilmaantunut minkäänlaisia kommentteja ko. projektista. mietin kiinnostaako se?
webbisivun tarkoitus on toimia projektin esittelynä mahdollista jatkotuotantoa varten.
kommentoikaapa vaikka tänne selevällä suomenkielellä, jos tahdotte.

muuten aika menee mm. siinä asunnonhaussa. onneksi mulla on upeita ystäviä ja sukulaisia, jotka ovat ennättäneet käydä katsomassa yhden kämpän jota en saanut ja toisen johon olen nyt jonossa.

en ole muuten aiemmin törmännyt tämmöiseen vuokra-asuntokysyntään kuin helsingissä. siis vaikka olisi vara maksaa, omistaja saa pinon hakemuksia, joista valitsee parhaan. sitä aina vaan on tullut kuultua asunnosta tai huoneesta ja muutettua sisään. saksassa ja itävallassa toki nää WG kommuunit tai siis kimppakämpät on asia erikseen. siinä käydään teelasin ääressä vakavia keskusteluja siitä kuinka hyvin hakija sopisi kimppakämppäyhteisöön. onneksi täällä dessaussa täysin rändömillä päätetyt kämppäjaot onnistuivat minun osaltani, ja sain kaksi loistokämppistä!
ja kuitenkin olen menestyksekkäästi asunut muiden ihmisten kämpissä jo syksystä 93 (olettaen että vanhemmat olivat meitä eikä muita).

...jaaha, nyt tänne bauhaus kollegiumin huoneeseen tuli lauma turisteja: olemme näytteillä.