lumi säilyi dessaussa tällä kertaa pidempään kuin aiemmin. meillä oli selkeesti jopa pakkasta! saa nähdä miten sää tästä muuttuu.
tänään on viimeinen viikonloppu dessaussa pitkään aikaan, olen nauttinut siitä hengaamalla osin töissä. mutta kädet ovat olleet kipeinä, joten olen yrittänyt vältellä tätä paikkaa.
torstaina vietin mukavan päivän leipzigissa. istuin kahviloissa lukemassa klassikkoa modernista arkkitehtuurista, ja illalla kävimme kollegojen kanssa taidekoulun vuosinäyttelyn avajaisissa. olen tietenkin näissä asioissa aika tietämätön, joten vasta jälkeenpäin minulle kerrottiin, että leipzigin taidekoulun kuvataiteen osasto onkin tosi pop, muodissa jne. maalauksista muutamat olivatkin minun harjaantumattomaan silmiini hyviä, mutta osa meni vähän ohi. no kuitenkin kivaa oli katsella taidetta ja satoja ihmisiä kävelemässä ympäri isoa vanhaa rakennusta lasi kädessä: mukavaa. ja yliopistokaupunki oli muutenkin todella mukavaa vaihtelua dessaulaiseen ympäristöön (siis en tarkoita bauhausia).
vaikka siis pidänkin kerrostaloista, kuten aiemmasta blogauksesta näkyy.
ensi viikonloppuna menen giesseniin, sitten budapestiin, ja 1.3. onkin jo töiden esittelypäivä, ja 2.3. lennän suomeen. kuulemma meidän pitäisi esittää työmme kahdella A0-kokoisella julisteella. katsotaan...