Laitoin työblogiini videon tämänvuotisista Unkarin mellakoista.
Ytimen käyntikortit tulivat maanantaina ja nyt mulla on identiteetti tai vaihtoehtoisesti minusta on tullut "se Ydin-lehden uusi päätoimittaja" - mitä kaikkea tämä sitten identiteettejä pohdiskellessa tarkoittaakaan.
Jetlag on vaivannut, mutta tällä viikolla olen ennättänyt mm. vetää panelikeskustelun EU:n turvallisuusvajeesta (mukana Stubb, Tuomioja, Jaana Airaksinen), tehdä Ydin-lehteä, luennoida rakennetun ympäristön politiikasta TKK:lla ja viettää YK:n päivää. Tänään sitten tätini tapaamisen lisäksi olen juoksemassa MA-tutkintoaikaisten ystävien kanssa treffeille, huomenna on kirjamessut ja kaikkea niihin liittyvää. Lauantaina Halloween-bileet. Kiirettä pitää - etenkin kun on vielä kasapäin töitä.
Tämän viikon merkkipäivistä olin ehtinyt unohtaa Unkarin kansallispäivän 23.10., mutta muistin YK:n päivän 24.10. ja veljeni synttärit. Eli tässä prioriteetit. Erityisen ylpeä olen siitä, että muistin veljeni synttärit, jotka hän itse oli jo unohtanut - onneksi sillä on kotiväkeä muistuttamassa. Vanhempien synttäreiden unohtaminen on tosi noloa, mutta oli sen kerran kun niin pääsi käymään melkein vielä nolompaa unohtaa ainokaisen sisaruksensa synttärit - etenkin kun siihen varsinaiseen syntymäpäivään ja sairaalakäyntiin liittyvät varhaisimmat (ainakin kuvitellut) lapsuusmuistoni...