Alku ja loppu nyt ovat aivan suhteellisia käsitteitä...
Tällaisiin filosofisiin pohdiskeluihin päättyy, kun yrittää viimeistellä väitöskirjaa. Aloitan tämän esimmäisen blogini nelivuotisen väitöskirjaprosessini viimehetkillä. Olen sen tekoaikana asunut niin Englannissa, Colchesterissa, kuin Unkarissa, ja viimeksi puoli vuotta Itävallassa, Wienissä. Muutin Wienistä takaisin Budapestiin viime viikolla viideksi kuukaudeksi, ainakin.
Sillä kuka tietää missä olen ensi keväänä!
Ehkä juuri siksi rakensin tämän blogin, niin itselleni kuin perheelle ja ystävilleni virtuaaliksi kodiksi, josta minut löytää, jossa minä voin olla. Jotenkin etenkin viime vuosina minulla on ollut semmoinen olo, että perheeni ja ystäväni eivät tiedä missä oleskelen. "Se on jossain ulkomailla..." Niin, olen täällä kotona maailmalla, missä milloinkin, joskus Suomessakin. Tervetuloa kylään. Jätä ihmeessä viesti, niin tiedän, että olet käynyt.